25 Aug 2015

NEW IN - Tessie IX

Po skoro čtvrt roce je tu můj nový NEW IN post. Tak velká mezera byla proto, že jsem si tou dobou dala challenge nenakupovat (což jsem teď porušila, ale i tak si uznání zasloužím, ne?) a když už se mi nějaké nové kousky v šatníku objevily - věci co jsem dostala jako dárek nebo za spolupráci, většinou jste je viděli v outfitu dřív, než jsem o nich stihla tenhle článek vytvořit. Teď se mi ale sešlo víc věcí naráz a jelikož mě tyhle články moc baví, jsem s nimi zpět. A čím jsem svoje předsevzetí porušila? Naprosto úžasně nádhernou skvěle padnoucí bomber jacket z H&M. To prostě nešlo.. Strávila jsem s ní v kabince asi 20 minut a pak ji tam nechala. Chtěla jsem to ještě hecnout a vydržet, ale zkrátka to bylo silnější než já :D A k ní jsem přibrala ještě basic šedé dílko s prústřihy na stranách. Co se ale týče ostatních věcí níže, měla jsem to štěstí a všechny dostala nebo skvěle vyměnila na vinted.cz, takže to není zase taková pohroma :) Zajímal by mě, jak často nakupujete vy? A dáváte si taky nějaké cíle co se nákupů týče?



Na tomto výberu oblečení je docela dost dobře vidět, že se nebráním žádnému stylu :) Oblékám se ráda elegantně i sportovně.


Tady je, láska moje <3 Brzy ji uvidíte v outfitu! H&M



Pocit neskutečného štěstí mi přinesl balíček od Triangl Swimwear! Vážně bych třeba před 2 lety netipla, že zrovna já je budu mít.. Jsou super! Mám MILLY v barvě CANDY PINK a přímý odkaz je ZDE



Taky mi do škříně přibyly dvě mikiny podobného střihu - bez zipu a kapuce, které zbožňuju a ještě koukám po šedé. Tuhle čenou jsem vyměnila na vinted.cz a původně je z Pull & Bear



Druhá je z eshopu answear.cz (ZDE) se zajímavým vzorem na rukávech! Mimochodem, pracuju v jejich výdejně, takže pokud si tam někdy půjdete vyzvednout balíček, je šance, že se uvidíme :)



Dále mám dvě boží pouzdrové sukně. Jednu šedou taky z answear.cz, link ZDE



... a druhou výrazně červenou z eshopu newdress.com ZDE



Tenhle bílý plášť jsem měla na wishlistu už dlouho. Je to takový kousek, který se hodí téměř ke všemu a krásně se hodí do počasí, kdy to není na bundu nebo svetr, ale na holá ramena je zase zima. Je taky z eshopu newdress.com a link je ZDE



Jeden basic kousek z H&M :)



Jako poslední jsou tyhle nádherné letní šaty ZDE z eshopu www.dressin.com. Jediné, co mě mrzí, je, že jsem k nim přišla až takhle pozdě, protože na ty vedra, co byly před několika týdny, by byly jako dělané :(


7 comments:

  1. To jsou mi panečku krásný kousky!

    With love,
    Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  2. Krásné kousky. Upřímně závidím ty plavky! Vůbec nechápu, že se mi dřív nelíbily, teď bych je brala hned :)

    ReplyDelete
  3. Tie šaty sázijským motívom sa mi veľmi páčia. Úžasné na leto. o)

    Anna
    www.newskinyme.com

    ReplyDelete
  4. super kousky, ale nejvíc top je ta bundička <3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. moc se mi líbí šaty, sukně a bílý plášť :)

    Puntíkatý blog-Rtěnkománie

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...