13 Jul 2015

OUTFIT - Tessie 13/7/2015

Tessie

instagram - @tessie93

O tom, že mám ráda bílou, jsem psala už v předminulém článku a dnes z ní mám složený téměř celý outfit. Zjistila jsem totiž, že je to asi nejvíce zastoupená barva v mém šatníku. Po nějakém bílém kousku sáhnu téměř každé ráno, když rychle vymýšlím co na sebe a poslední dobou, i když mám na vymýšlení outfitu víc času. Musím ale říct, že před pár lety bych si na sebe takový outfit nevzala a o podobně oblečených lidech bych si myslela, že jdou asi na Sensation White. Když se podívám na looky, co jsem v poslední době na blog dávala, ve všech bílá figuruje. Nosím ji opravdu ráda, nicméně si říkám, že je škoda nenosit i jiné barvy, takže by to chtělo zase sluníčko, opravdové léto a vytáhnout barvičky :) Jaký máte názor vy, máte svou ozkoušenou barvu, kterou nosíte pořád nebo jste otevřeni všemu? 


křivák - Noisy May, top - F&F, náhrdelník - Ebay, kalhoty - Tally Weijl, lodičky - Botovo







5 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...