25 Dec 2014

OUTFIT Tessie 25/12/2014

Tessie

instagram - @tessie93

Jak už psala Adél u svého outfitu, fotily jsme na Trojském mostě, kde fakt hooodně foukal vítr. Mně osobně to možná ale naopak pomohlo, protože moje vlasy na fotkách vypadají, jak kdyby měly opravdu alespoň trochu objem :D což normálně nemají. Poprvé jsem na sobě měla svojí novou tmavou rtěnku a pořád nevím, jak se v ní vlastně cítím, jestli ke mně jde nebo ne. Co myslíte? Teď už k outfitu - crop mikinu s krásným potiskem (ZDE) a zajímavý náhrdelník (ZDE) jsem si tentokrát objednala z Oasap naschvál tak, aby k sobě šly a zkombinované dohromady se mi to vážně líbilo :) Na fotkách si můžete prohlédnout i detaily. Kalhoty i botky jsou z H&M (jen boty koupeny na vinted.cz).

As Adela already wrote in her post, we took these pictures on a new bridge in Prague, where it is really windy. Personally I think it might have helped me, because my hair in the photos looks as if it had more volume :D which I normally don't have. It was also the first time I wore my new dark lipstick and I still don't know how I actually feel about it, if it suits me or not. What do you think? The outfit - Oasap crop sweatshirt with beautiful print (HERE) and an interesting necklace (HERE) also from Oasap. This time I ordered these two pieces on purpose so that they could be combined together and I really liked it :) You can see more details in the pictures. My pants and shoes are from H & M (just bought shoes on vinted.cz).









3 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...