10 Dec 2014

OUTFIT - Tessie 10/12/2014

Nějaký pěkný top, k tomu statement náhrdelník a psaníčko/kabelka - to je prostě moje :D Sbírka náhrdelníků už se mi vážně mírně vymyká kontrole, a to jsem si objednala teď dva další. Zatím je mám položené na svém toaletním stolku, ale právě teď už tam není místo na nic jiného, tak přemýšlím o jiném uskladnění - kde máte své náhrdelníky vy? Tento v tělových barvách je z Oasapu a můžete ho najít ZDE. Průhledné psaníčko je z Oasapu taktéž a link na něj je ZDE. Chtěla jsem takové už delší dobu a pokukovala jsem po něm už před nějakou dobou na Ebayi, ale nakonec jsem si ho tam nekoupila, ono ruku na srdce, dvakrát praktické není :D Velikostně akorát tak na mobil (a to myslím, že třeba iPhone 6+ by se už nevešel), klíče a peníze. Ale když mě se tak strašně líbííí... :) Zbytek outfitu - fluffy svetr z vinted.cz půbodně z H&M, stejně jako hnědné kotníčkové boty, a bílé kalhoty z Tally Weijl.

A nice top, a statement necklace and a clutch / handbag -  that's just my style :D My  necklace collection is becoming slightly out of control and I ordered two more pieces just now.  I've been puting them on my make-up table but right now there's no room for anything else, so I'm thinking about finding an another storage - where do you keep your necklaces? This nude one is from Oasap and you can find it HERE. The transparent clutch is also from Oasap and a direct link to it is HERE. I wanted it for a longer time and I was going to buy it from eBay, but I didn't in the end. Let's be honest - it's not the most practical bag ever :D You'll be looky if you fit your cellphone in it (and I guess it would be too small for iPhone 6+), keys and money. But it's so incredibly amaziiiing... :) The rest of the outfit - fluffy sweater from vinted.cz originally from H&M, as well as my brown ankle boots, and white pants from Tally Weijl.





2 comments:

  1. Ty jsi kočka! ten svetr je tak pěkný, úplně huňatý!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :)) A svetr je vážně boží, nosím ho hrozně ráda :)

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...