3 Aug 2014

The Kardashians

O Keeping up with the Kardashians jsem slyšela už hodněkrát, ale až před týdnem jsem se z nudy podívala na jeden díl. A teď? Jsem závislá :D Rozhodně si nemyslím, že by to byli nějací chytří lidé a nad jejich slovní zásobou se občas musím smát, ale zkrátka mě baví, proč bych se taky o prázdninách, kdy mám konečně volno od školy a učení, měla dívat na něco, u čeho bych musela hodně přemýšlet? :) Jejich problémy jsou občas tak absurdní, že si říkám, jestli to myslí vážně nebo je to jen nahrané, ale co... hlavně, že pobaví. Strašně se mi líbí, jak všichni drží jako rodina pohromadě a navzájem si pomáhají. A samozřejmě jejich životní styl - ách <3

Co si o téhle rodince myslíte vy? Máte je rádi, baví vás nebo je nemusíte a přijdou vám trapní? Pište do komentářů, těším se na názory! Tessie :)


I've heard about Keeping up with the Kardashians a lot but haven't seen it until last week when I was bored  and I watched one part. And now? I'm addicted: D I certainly don't think that these people are very clever and I think that their use of vocabulary can be very amusing, but I simply enjoy it, why should I watch something thought-provoking when there's finally no school and studying?:) Their problems are often so absurd that I wonder if that's for real or what the hell but whatever... it's fun. I love it how they stick together as a family and always help each other. And of course their lifestyle - ah <3 

What do you think about this family? Do you love them or hate them? Write in the comments, I look forward to reading your opinions! Tessie :)























No comments:

Post a Comment

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...